Jag gör som jag gör för att jag är jag
Jag gör som jag gör för att jag är udda
Jag gör som jag gör för att jag är självisk
Jag gör som jag gör för att jag är osäker
Jag gör som jag gör för att jag är rädd.

Gjort är gjort, jag ber till gud och hoppas att allt kommer ordna sig. Varför blev det så fel? För att jag gillar dig, och aldrig känt såhär för någon annan tidigare. Därför är jag rädd, för att såra dig när det redan gått för långt. Det är därför jag är rädd, för att jag tycker om dig på riktigt och inte vill förlora dig. Därför trodde jag det skulle vara lättare att såra nu än när tiden gått och vi blivit tätare.
Jag hade fel ännu en gång. Allt är mitt fel. Förlåt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0